Latest Photo in my Fotopage

Random photo from my Fotopage

Wednesday, January 10, 2007

Out of office


Chopper Sirkosky S-76 yang selalu bawak aku gi offshore

Besok aku kena pegi Kota Bharu the lusa to offshore for 2 weeks, maybe kurang sket menulis, kurang sket tahu perkembangan kat darat ni. Anyway kalau dapat access kat offshore insyallah akan aku teruskan mem"blog" kat sini maybe masa tu ada kureng sket lah.

Anyway tentang projek amal aku tu tetap akan diberi keutamaan walaupun aku tak de kat darat. Sesapa yang terbaca tu tolong lah forward2 kan kat sesapa yang rasa nak menderma dan nak saham akhirat.



Chow.



striker

1 comment:

LiNdA @ Da-Da said...

Salam...
Uish, lamanyer dia nih out of office..
BTW, Striker.. You've been tagged!!!

Do check out the link below:
http://bittersweetcokelat.blogspot.com/2007/02/six-weird-things-weird-ke.html